The
customers must travel affects the probability that they will buy the productdistance1
Advertising slogans are easier to remember if there is a
played with themsound2
Mandy’s Candy Store appeals to people’s sense of
to draw in customers.smell3
To an ad campaign for digital products, it is
that is extremely importantthe flexibility/flexibility4
The customer's
after he or she experiences the ad is most important.reaction5
On international flights, it is wise for advertisements to be displayed in the common
of most passengersnative languages6
Very few young people buy
a newspaper/newspapers7
The UNESCO website would be a good place to advertise for companies aiming to improve the
environment8
One good location to place ads for sunscreen is the
swimming pool9
A good scene for a water purification commercial would be
national park10
ĐÁP ÁN & GIẢI THÍCH CÂU 1
Mình xác định đáp án là một danh từ
Biết đáp án sẽ tới sau ''… by talking about factors you should consider when creating advertising materials...."
Sau đó, ''the distance that customers are willing to travel is a significant factor in their choice of where to purchase that product.''
=> Distance là ảnh hưởng đến việc đưa ra quyết định mua hàng của người tiêu dùng
=> Đáp án: distance
Lưu ý
- Nội dung giải thích được viết bởi DOL IELTS Đình Lực - Học Viện Tiếng Anh Tư Duy đầu tiên tại Việt Nam
- Đề được viết bởi nhà xuất bản lớn gồm Cambridge và Oxford